Televizní operátor Telly spouští od března inovovanou reklamní kampaň. Ta vychází z konceptu představeného loni, nově se sloganem „Dopřejte si televizní požitek s Telly“.
Cíl komunikace je stejný jako loni na podzim – zvýšení povědomí o značce Telly coby kvalitní alternativě k velkým televizním operátorům. Pod mottem: „Dopřejte si televizní požitek s Telly“ cílí kampaň na všechny, kterým Telly ušetří čas a ten si pak mohou dopřát jen sami pro sebe.
Reklamní kampaň jako již tradičně připravila agentura Grizzlink. Počítá se s jejím nasazením také na sociálních sítích Facebook a Instagram.
„Tradiční součástí našich reklamních kampaní je akce s výrazně sníženou cenou za první tři měsíce. Vzhledem k tomu, že tato sleva je u našich zákazníků dlouhodobě oblíbená, přistoupili jsme k této nabídce i v rámci naší aktuální jarní akce,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.
Za málo peněz více muziky (filmů)
Odměna pro nové zákazníky v rámci nové kampaně zůstává stejná: za pouhých 250 korun měsíčně získají největší balíček, který zahrnuje více než 120 televizních stanic, z nichž většina je vysílána v HD kvalitě. Samozřejmostí jsou pak smlouvy bez vázanosti a bez skrytých podmínek.