Ikonické chutě nápojů PepsiCo míří přímo do českých domácností. V podobě originálních koncentrovaných příchutí, ke kterým stačí přidat čerstvě naperlenou vodu, je na český trh uvádí společnost SodaStream. Šest příchutí – od klasické Pepsi, 7UP a Mirindy až po jejich varianty bez cukru – Pepsi Max, 7 UP Free a Mirinda Diet – je v prodeji od 1. června 2021.
Oblíbené drinky, které byly donedávna dostupné jen ve formě tzv. ready-to drink nápojů, si nyní můžete připravit přímo v pohodlí domova. Stačí přidat čerstvě naperlenou vodu z výrobníku SodaStream, a můžete servírovat! Příchutě jsou balené ve 440ml lahvičkách s praktickým dávkovacím víčkem. Při dodržení výrobcem doporučeného poměru míchání vystačí jedno balení na přípravu přibližně devíti litrů nápoje, což je zhruba ekvivalentní množství nápoje v běžném balení 6 x 1,5l lahev.
Originální chuť
„Těšíme se, že našim současným zákazníkům, kteří jsou dlouhodobě zvyklí na benefity přípravy perlivé vody v pohodlí domova, nabídneme nové chuťové varianty. Zároveň je to pro nás příležitost oslovit skupinu zákazníků, kteří do svého pitného režimu pravidelně zařazují zejména oblíbené ready-to-drink nápoje. Nyní si je mohou dopřát bez toho, aby svoje běžné nákupy zatěžovali jednorázovými PET lahvemi, a produkovali tak zbytečný plastový odpad,“ vysvětluje Michal Panis, produkt & brand manažer značky SodaStream v ČR.
Spolu s novými příchutěmi Pepsi uvádí SodaStream na český trh také další produkty.
Sortiment opakovaně použitelných lahví doplní sada lahví SodaStream typu Fuse s motivy ikonických příchutí Pepsi, Pepsi Max a 7 UP.
Startovací balíček
V prodeji bude rovněž set SodaStream Spirit Megapack. Obsahem tohoto balení bude nejprodávanější výrobník Spirit Black, lahev s logem Pepsi Max, bombička s potravinářským CO2, příchuť 440 ml Pepsi Max a čtyři testovací příchutě Pepsi, Mirinda, 7Up a 7Up Free.