FACESTARTVFotbalová legenda Jan Koller je novým ambasadorem technologické značky Hisense

Fotbalová legenda Jan Koller je novým ambasadorem technologické značky Hisense

 Jan Koller, legendární český fotbalista, útočník a rekordman v počtu vstřelených gólů za českou národní reprezentaci, s Hisense vytvořili hvězdnou dvojici. Na toto spojení se můžete těšit nejen v rámci blížícího se ME ve fotbalu EURO 2024, ale i v další komunikaci Hisense v průběhu roku.

Globální technologická značka Hisense a výrobce inovativní elektroniky a chytrých domácích spotřebičů je hrdým oficiálním sponzorem blížícího se Mistrovství Evropy ve fotbale – UEFA EURO 2024. Hisense neustále přináší technologické inovace a kvalitní produkty, které zlepšují život lidí po celém světě. Sportovní marketing je přitom podstatnou součástí globální strategie této značky s přítomností ve více než 160 zemích světa.

Jan Koller – foto archiv Hisense

„Jsme nadšeni, že můžeme uvítat Jana Kollera jako ambasadora značky Hisense pro rok 2024. Jan Koller nejenže reprezentuje výjimečný talent na fotbalovém poli, ale sdílí také naše hodnoty spojené s inovacemi, vůlí vyhrávat a vášní pro sport. Těšíme se na spolupráci s ním a věříme, že toto partnerství posílí naši pozici jako lídra v oblasti elektroniky a domácích spotřebičů,” říká Markéta Haraldsson, brand manažerka značky Hisense v ČR a SR.

Profesionální kariéra Jana Kollera je spojená s úspěšnými angažmá v klubech jako AC Sparta Praha, RSC Anderlecht, Borussia Dortmund. Jan Koller se také aktivně zapojí do celé marketingové kampaně spojené EURO 2024, jehož je Hisense hlavním sponzorem.

Tvář kampaně EURO 2024

Komunikace zahrnuje účast Jana Kollera jako hlavní tváře pro in-outdoorovou kampaň, online komunikaci s fanoušky na sociálních sítích. Jan Koller se v rámci plánovaných aktivit zapojí i do akcí na vybraných zápasech přímo na ME. Spolupráce zahrnuje i propojení s Planeo Cup Hisense – pohárem mládeže fotbalové asociace ČR, jehož je Hisense generálním partnerem. V tuto chvíli je nepřehlédnutelným startem kampaně velkoplošná plachta na hlavní pražské Legerově ulici s brandingem EURO 2024, Hisense a Janem Kollerem. Velmi brzy vyjedou do ulic Prahy a Brna také nezaměnitelné brandované tramvaje.

foto archiv Hisense

Fotbalové ME 2024

Spojením Jana Kollera se značkou Hisense se otevírá nová kapitola v podpoře sportu a sportovních hodnot, které Hisense dlouhodobě propaguje. Partnerství zdůrazňuje závazek Hisense k podpoře sportu na globální úrovni.

foto archiv Hisense

Související články