V historii značky Rabanne se vždy dařilo jmenovat nezapomenutelné ambasadory. Ikonické osobnosti, které vystihují ducha a poslání značky a inspirují další generace k vytváření kreativnější a inkluzivnější budoucnosti. Tento rok Rabanne povyšuje svou tradici na novou úroveň a hrdě oznamuje, že tváří vůně Million Gold For Her se stává globální megastar Gigi Hadid – první tvář nového vizionářského světa vůní, který zachycuje ty nejopojnější a nejvzrušivější aspekty ženskosti.
Tato vůně je uložena v mimořádně atraktivním flakonu s logem XL náhrdelníku, jenž se stal charakteristickým znakem značky Rabanne.
Kdo jiný než Gigi Hadid by měl této nové hranici vůní vdechnout život? Gigi, jedna z nejvlivnějších supermodelek své generace, je také televizní moderátorkou a podnikatelkou – nedostižnou a ctižádostivou ikonou pro ženy po celém světě. Gigi Hadid je oslnivá, dynamická a nekompromisně sama sebou – sebevyjádření jí slouží jako prostředek k nezadržitelnému vzestupu. Na Instagramu ji sleduje více než 78 milionů lidí, což svědčí o jejím vlivu a inspiraci, kterou přináší. Dnes Gigi stojí v čele historického okamžiku v dějinách vůní Rabanne a představuje nekompromisně nebojácnou ženskost v rámci nové silné vůně, která září jako zlato.
Gigi je hvězdou kampaně Million Gold For Her, která má inspirovat novou generaci, aby se vzepřela konvencím a přijala svou vlastní individualitu. Kampaň vytvořili renomovaní umělci Mert Alas a Manu Cossu a je doprovázena dosud nejodvážnějším hudebním prohlášením značky Rabanne: skladbou Pure/Honey od Beyoncé, která se bezpochyby stala hymnou posílení postavení žen a jejich úspěchu.
Jedna z milionu
Když Gigi vstupuje na pódium ve zlatých šatech Rabanne posázených krystaly Swarovski, stává se středem pozornosti. Její tanec, pohyby a energie přivádí šaty Rabanne k životu. Je jedinečná, jedna z milionu. Ve všem, čím je, a ve všem, co představuje, odráží Gigi tlukoucí srdce a vyzývavou vzpurnost značky Rabanne, která udává směr nové éře neodolatelné zlaté smyslnosti.
„Million Gold mi připomíná, co Rabanne ztělesňuje. Je silná a krásná, s růží, levandulí a slaným minerálním podtónem pižma. Miluji tu rovnováhu. Myslím, že velká část mé osobnosti má mužský podtext, takže se mi líbí kombinace ženských a mužských prvků ve vůni,“ říká Gigi Hadid.
Osobnost
Jerome Leloup, viceprezident značky Rabanne, dodává: „Gigi v sobě nese ducha našeho odkazu. Vidím v ní podobnost s ikonickými múzami Rabanne – od Jane Birkin až po Jane Fonda v roli Barbarelly. Zároveň přináší svou vlastní výraznou osobnost, která z ní dělá dokonalé ztělesnění moderní ženy Rabanne.“