Na testovacím polygonu Balocco probíhají vývojové testy nového modelu Alfa Romeo Milano. Sportovní vůz, který byl naplánován a navržen v centru Alfa Romeo Centro Stile. Milano bude světu představeno 10. dubna v samotném Miláně, světová premiéra bude živě přenášena online pro všechny zájemce.
Pod odborným vedením týmu italských inženýrů, který se významně podílel i na mimořádných projektech v rámci 100% vývoje Alfa Romeo, jako byly například modely 4C, 8C, Giulia a Stelvio QV a Giulia GTA, se Milano, první čistě elektrický model své značky, zdokonaluje. Vývojové práce koordinuje italský tým inženýrů Alfa Romeo na zkušebním polygonu Balocco, kde mají testovací jezdci ideální podmínky pro ověření požadavků a cílů stanovených inženýry Alfa Romeo odpovědnými za dynamiku.
V hlavní roli dynamika
Pod vedením Domenica Bagnasca je Milano, stejně jako každý vůz Alfa Romeo, naladěn tak, aby svojí dynamikou ohromil. Jeho kariéra vede k vývoji několika sportovních vozů Alfa Romeo. Řeč je o nezapomenutelné 8C, brutální 4C, legendárním modelu Giulia GTA a mnoha dalších.
Tým se zaměřuje pomocí specifických úprav podvozku na dosažení požadavků v oblasti jízdní dynamiky. Cílem zůstává nezaměnitelná jízdní dynamika založená na přímém a mimořádně přesném řízení s vysokou úrovní přilnavosti.
Záležitost komfortu
Vedoucím projektu je Stefano Cereda, který je již dlouho významnou osobností v různých projektech Alfa Romeo. Stefano Cereda stál například v čele vývoje vznětových motorů pro modely Giulia a Stelvio. V Alfa Romeo debutoval projektem Giorgio, což byl svým rozsahem a pověstí jeden z nejvýznamnějších projektů Alfa Romeo posledních desetiletí. Než se Stefano hrdě ujal vedení projektu Milano, dal zelenou vývoji plug-in hybridního pohonu modelu Tonale.
Technický vývoj vozu Milano vede Luigi Domenichelli, italský inženýr, jehož úkolem je integrovat a ověřit všechny subsystémy vozu z hlediska vlastností, životnosti a komfortu. Ambiciózní konstrukční cíle se zaměřují jak na jízdní projev typický pro vozy Alfa Romeo na silnici, tak na špičkovou ergonomii v dané třídě, postavené na propracovaném rozhraní mezi člověkem a strojem.