FACESTARBydleníFotbalový génius Messi oblékne dres Paris Saint-Germain

Fotbalový génius Messi oblékne dres Paris Saint-Germain

Společnost Hisense je již druhým rokem globálním partnerem prestižního fotbalového týmu Paris Saint-Germain, který nedávno posílily nové fotbalové hvězdy první velikosti v čele s Lionelem Messim. Spojení s prvoligovým fotbalovým klubem už v prvním roce naplnilo očekávání, nová sezóna však otevírá ještě více možností, jak propojit svět velkolepých sportovních zážitků a pokročilých technologií.

Lionel Messi, držitel šesti Zlatých míčů pro nejlepšího fotbalistu planety, se dohodl na angažmá v prvoligovém fotbalovém klubu Paris Saint-Germain. Jeden z nejméně očekávaných přesunů ve fotbalovém světě se tak stal skutečností. Slavný Argentinec přechází po 21 letech z FC z Barcelona do elitního pařížského klubu jako volný hráč se smlouvou na dva roky  a s opcí na další sezonu. Prestižní PSG posílí i další fotbalisté zvučného jména: Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum a Achraf Hakimi.

Po silné první sezóně s tímto věhlasným fotbalovým klubem vstupuje Hisense – přední společnost zabývající se spotřební elektronikou a domácími spotřebiči – do druhého ročníku globálního partnerství. Ten je v mnoha ohledem ještě slibnější: fanoušci se opět vrátili na domovský stadion Parc des Princes a hvězdně sestavený tým je zárukou skvělé podívané nejen na hřišti, ale i u televizních obrazovek.

Rozdíl je v detailech

Sportovní marketing, zejména podpora fotbalu, je nepostradatelnou součástí globalizační strategie společnosti Hisense již řadu let. Je cestou, jak přitáhnout značnou pozornost veřejnosti, zvýšit známost produktů a představit unikátní technologie kreativním způsobem.

První rok partnerství s celkem St.-Germain pomohl společnosti dramaticky zvýšit tržby a zvýšit povědomí o značce Hisense. Podílela se na tom i první společná kampaň ze začátku letošního roku s heslem „Rozdíl je v detailech“, v níž se objevili hráči Neymar Jr., Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera a Presnel Kimpembe, a která získala obrovský ohlas na internetu i sociálních sítích.

V druhém roce partnerství bude společnost poskytovat klubu širokou škálu inovativních produktů a v Parc des Princes zřídí produktový koutek, kde si fanoušci budou moci výrobky vyzkoušet. Značka bude i nadále využívat partnerství k propagaci své inovativní technologie a zároveň poskytovat fanouškům nejlepší zážitky ze sledování sportovních klání doma u televizních obrazovek.

Pobočka společnosti ve Francii, která je pro ni klíčovým trhem, zaznamenala od zahájení partnerství v srpnu 2020 až do konce sezóny v květnu 2021 meziroční nárůst tržeb o 101 %. Jen v prvních šesti měsících roku 2021 vzrostl prodej televizorů meziročně o 100 % a v letech 2020 až 2021 se zvýšilo povědomí o značce o šest procentních bodů.

Vzhledem k celosvětové popularitě klubu a početnému obsazení jihoamerických hráčů v jeho kádru partnerství přineslo také další růst prodejů v Jižní Americe.

Tvůj dům, tvůj stadion

Spojení s fotbalem přináší skvělé výsledky i u nás. Například tuzemská pobočka společnosti připravila k letošnímu šampionátu EURO 2020 originální kampaň „Tvůj dům, tvůj stadion“, která běžela paralelně v Čechách a na Slovensku.

„Hlavním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Hisense, seznámit cílovou skupinu s produkty, funkcemi a technologiemi spotřebičů i s příběhem značky. A dlouhodobě budovat a propojovat značku Hisense se sportem a jeho podporou. V těchto aktivitách budeme pokračovat i v příštím roce a opět to bude spojení s fotbalem jako nejsledovanějším sportem planety. Hisense je totiž partnerem dalšího, tentokrát světového šampionátu MS ve fotbale v Kataru,“  dodává Dávid Stirber, Brand Manager značky Hisense pro ČR a SR. Sponzorství je oslavou globální přítomnosti společnosti Hisense, jejíž výrobky se vyvážejí do celého světa.

Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Je čtvrtým největším výrobcem televizorů na světě. Skupina zaměstnává více než 80 000 pracovníků téměř po celé planetě. Tato společnost působí prostřednictvím 54 zámořských obchodních společností, 16 výzkumných center a 16 výrobních závodů ve více než 130 zemích.

 

Související články